Gondolom emlékeztek még, fõleg, aki az elejétõl fogva olvassa az oldalt, hogy mikor elkezdtük ezeket az interjúkat, akkor Zsolti volt az elsõ, aki diktafonhoz állt. A lemezmegjelenés apropójából ültünk le egy villáminterjúra, amibõl egy kicsit hosszabb lett. Nem is igazi interjú, inkább csak egy naplózott beszélgetés, ami annyira jól sikerült, hogy mindenképpen közre kell adjuk! 😀

– Négy hónapja beszélgettünk utoljára. Mi történt azóta?
– Hú, én nagyon készültem erre az interjúra… (nevetés) Kijött a dupla, kijött azóta három klipem, sokkal jóképûbb lettem, jobban áll a borosta… (nevet) Igazából most csinálgatok egy EP-t, nyár végére szeretném kihozni. Csináltam egy kiadót, gyûjtöttem magam mellé ilyen vadbarmokat, mint a redOne, Kamion, meg a DirtyEastSound. Ezeket majd leírom inkább, hogy jól írd le… Mert átküldöd, lesz benne vagy 15 hiba, még a honlapon is egy kettõ…
– Az ne az én hibám legyen, hogy elküldöm korrekcióra, és baszol átnézni… (nevetés)
– Ennyi röviden. De most nagyon sok minden történt, teljesen pörgõ üzemmódra váltottam. Nagyon fáradt vagyok megint.
 Így, a lemezmegjelenés után egy héttel mennyi fogyott a lemezbõl?
– Úgy se mondom el szám szerint… (nevet) Geci jól fogy. Már az elõrendelések is ötször nagyobb számban érkeztek, mint az elõzõ lemezeknél. Idáig ebbõl annyi fogyott majdnem, mint az elõzõ kettõbõl összesen. Pont azt beszélgettük ma pesti rap arcokkal, hogy ha idehaza eladsz 500 lemezt, az gettóplatina, én úgy hívom! Vagy putriplatina… Abszolút meg vagyok elégedve! Köszönet a támogatóknak! Jó áron, jó kivitelben tudtam kihozni a korongot. Legalábbis eddig nem volt rá panasz, és remélem nem is lesz. Igényes formátumban, de hát Te pontosan tudod, hogy mennyit szoptam vele, tehát a faszomnak kérdezgetsz ilyeneket… (nevetés)
– Nem volt ilyen kérdés… (nevetés)
– Végül is össze tudtuk hozni, tudod, hogy mi miatt csúszott. Bár a május még tavaszi hónap, és tavaszra ígértem… De mindig van valami. Ezért mondom az embereimnek, hogy ne mondjunk dátumot, mert mindig bejön valami, ami miatt csúszás van. Mondjuk jövõ héten körülmetélik a hangmérnököm, egy hónapig lábadozik, már csúszás van. Ilyenek miatt csúszott a lemez 5 hónapot… Egyszer az egyik beatmaker tûnt el, aztán a másik… persze végül annyit segítettek, hogy uhhh.. és nem utolsó sorban anyagi dolgok miatt is. Mikor megszorulsz, és nincs pénzed zabálni, és nem tudod kiadni a lemezt.
– Eddig milyenek a visszajelzések?
– Teljesen pozitívak. Három „fórumfájter” még mindig rajtam van, nem tudnak rólam leakadni, mert szerelmesek belém. Nagyon összerakott lemez lett. Én ezt tudtam már akkor, amikor Te még nem. Mikor Te megkaptad (megjelenés elõtt egy hónappal-Ricsi), és meghallgattad, Neked is lejött a feeling. De nem tudod azt mondani rá, hogy szar. Még ha valaki utál, akkor sem. Tetszeni nem fog nekik, ha csinálok még öt lemezt, azok sem, mert nem bírnak engem, mint embert befogadni.
– Utólag maximálisan elégedett vagy vele?
– Én abszolút. Amit az elõzõ két lemezen elbasztam, azt itt nem. Van egy-két olyan része a lemeznek, amit máshogy csináltam volna, de ezeket idõ hiányában nem javítgattam ki.
– Most egy kis bulvár jellegû kérdés, csak hogy örülj, gyorsan…

– Végig ne menjünk rajta egyenként, mert…
– De, végigmegyünk rajta egyenként. Nem akartam, de ha ennyire erõsködsz… (nevetek) Mindegyiket mondjuk egy mondatban:
Játssz az anyáddal!: Egyik kedvenc trackem.
Mivan: Legjobb flow-m a lemezen.
Négykezes géppisztolyra: Siska rapje óriási, elviszi a számot.
Azt beszélik: Instrumentál és refrén, illetve szövegileg az egyik legtartalmasabb szám.
Valóságshow: Óriási feldolgozás, annak ellenére, hogy marnak érte. Nagyon jó kis nóta, szövegileg kibaszott erõs.
Birkák: Abszolút ütõs, politikailag mély, tartalmas szöveggel. Ilyen szám nem lesz több, elõre szólok!
Utcamocsok: Óriási! Az egyik kedvenc beatem a lemezrõl. Talán érzõdik is az abba belebaszott 28 soromból.
Wesztergom: Street-himnusz. Tipikus street-anthem, így hívják Amerikában. (RedOne-ra nézve:) Mert én hallgatok amerikai rapet…
Rap téma nem téma: Szerintem kurva jó nóta. Ez az a dal, ami nem hiányozhat egy hip-hopot kedvelõ arc lemezérõl. Ha Gõz nem alakítja így, akkor nincs a lemezen olyan szám, amiben benne van, hogy respektáljuk a breaket, a graffitit, meg az old-schoolt.
Putriceleb: Tölteléknóta.
Nekem más nem kell: Halott Pénz alap óriási, verZ feat óriási, összességében egy tök lendületes, jó nóta.
Az Én szememben: Az nekem a kutyáim miatt nagyon fontos, mély tartalmú szöveggel, és talán a hozzám leg közelebb álló.
Elgurult a gyógyszerem: Abszolút én vagyok, az a legbetegebb oldalam, az ilyen favorit-track!
Szerintem kamu: Legkomolyabb pörgõs nóta. Olyan értelemben csajozós is, hogy oltás… A scratchek benne királyak, a Trevis alap ilyen igazi, Dr. Dre feelingû, igazi west-coast himnusz.
30 lettem: Õszinte vallomás, meg hogy a 30 hogy telt el, durván két verzében. Zorallos: Legnagyobb featelõs nóta, ami idáig született, és létezik Magyarországon. Kurva jól összerakott track.
Ahogy nézzük: Töltelék.
Szarok én rá!: Lendületes, igazi „Kurva anyádat baszd szájba!”. Jó.Férfiasan: Legkomolyabb baszós himnusz.
Tudom, hogy ez jó: Kibaszott jó, a DirtyEastSound –nak köszönhetõen fõleg..igazi south-nóta.
Dzsihád (Prekk): Az értelmesebbeknek íródott, annak, aki meg is érti a szövegeket. Mély, politikai dolgok és lázadás. Erõs.
Minden jó: Szintén töltelék.
Real Tru G: Alap és rap ügyileg kurva jó.
Strycy: Zene és hangzásügyileg korszakalkotó. Nagyon jó.
Símaszk: A leggyilkosabb bankrabló dal baszd meg! Erre menjen mindenki bankot rabolni!
Ugyanaz: Kurva jó refrén, rap ügyileg mély értelmû szöveg. Ja, és fasza Kepy alap. Rózsaszín gettó: Sláger, arra mást nem tudok mondani.
Amerika: Legszínesebb, és leg kontrasztosabb track a lemezen, pont az amerikai rap zenérõl. (RedOne-ra nézve… nevetés)
Ilyen a fajtám (Gamepit): Leghörgõsebb track, nagyon erõs refrénnel, és odamondogatással.
Egyik kedvencem: Ezt csak úgy elmondtam: A mai magyar helyzet benne van. Aki ebben él, megérti ezt a réteget, ami mi vagyunk.
Egyszerû gyerek: Imádom, egyik kedvencem. A lazasága miatt ilyen New York feelinges.
Senki nem állíthat meg: Hybrid feat miatt érdekes, mondjuk a rapem benne kibaszott erõs, igazi west-coast dal. „Általánosan kötelezõ” téma.
Prosztó: Kultnóta.
Ebben is jó vagyok: Szerelem és baszás taglalása úgy, hogy kicsit pszichiáter jellege van.
Akasztás: NKS feat. Tök érdekes. A Tibbah alapja miatt west-coast hangzású, NKS-ék rapja miatt még nekem is szoknom kell, ahogy hárman együtt toljuk. Témáját tekintve elég meleg… 
Járom az utam: West-coast himnusz.
Oldskool-hardcore: Nagy kedvenc, pont az egyszerûsége miatt. Kamion csinálta az alapot. Szövegileg nagyon proli. És pont azért.
Akik nem hitték: Szintén odamondás a kedves MC-knek, akik név nélkül fikáznak.
Csajozós Nóta 2: Aki ismeri az elsõt, annak nem kell errõl sok mindnet mondani.
Nektek!: Tök jó összefoglaló azoknak a rap arcoknak (RedOne felé ordítva:) AMERIKÁBAN! (nevetés) Akik már nincsenek közöttünk.
– Egy kérdés, …
– Végre kérdés geci…
– Miért pont azaz 5 szám maradt le a lemezrõl? Mondjuk szerintem simán van cserealap… Az ötbõl négy lazán ráfért volna a lemezre…
– Ezen lehetne vitatkozni órákig. Mondjuk, ha kapok egy mailt, ahol taglalják, hogy kinek melyik nóták jönnek be, akkor még két ugyanolyan véleményt nem olvastam. Akkor úgy éreztem, és most is úgy érzem, hogy koncepcióban nem illettek a lemezre. Mégpedig azért, mert az Ezt csak úgy elmondtam és a Mit ér? ugyanolyan nóta. Most kettõ ugyanolyat nem akartam rárakni. A Túlélõk-et meg túl személyes nótának tartottam. Nem is akartam kiadni, csak a barátaim meggyõztek, hogy adjam ki. A Nincs hiba, amit RedOne-nal csináltam, az meg annyira koszos, underground track lett, hangzásügyileg nem fért oda. Pedig nagy kedvencem. Én azt és úgy az ilyen Memphis stílusú alapzene, ami dirty south stílusban is rappelõdött fel. Ezeket a projekteket idehaza nem ismerik, függetlenül attól, hogy kint platinalemez mind. A Dzsihádnál ugyan ez van. A feldolgozás, az ötletelés meg a nyúlás között óriási különbség van. Én sehol nem tagadtam le, hogy Seffyu hatással volt rám, és azt a képi világot akartam megcsinálni, csak magyarban. Mondhatnánk azt is, hogy respektbõl. Az Imádom meg ilyen töltelék, azért nem került rá. De megcsináltam azóta a Minipack 2-t is tényleg, csak nem is mondtad.
– Direkt, mert arra késõbb akartam kitérni. Mielõtt belevágunk, még egy kérdés a lemaradtakhoz! Én azt és úgy refrén: „Én kezdtem el ezt a gengszter szart!” Nem érzed úgy, hogy ez nem teljesen igaz?
– Ez megint egy félreértés. Következõ a téma: Project Pat flowban íródott rá a rapem, és attól függetlenül, hogy nem tipikus dirty south, mert ez Memphis-i dirty south, ami más, mint az atlantai. A nóta lényege, hogy van benne egy acapella kivágva egy NWA számból, amit az újraalakulsákor csináltak az Ice Cube lemezre, ez a Hello címû szám, aminek a refrénje egy régi Cube szám újra felrapelt változata, „Én kezdtem el ezt a gengszter szart, és ez a köszönet érte!” Így a Hello mellé ez lett rakva koncepcionálisan. Mivelhogy déli a dolog, és ne legyen túlbonyolítva, mert azoknak a zenéknek pont ezért van sikerük. Ezért lett ez a refrén. De szorosan visszatérve a kérdésre 1994-ben a G Squad nevû formációnk már létezett, még ha nem is volt annyira valóságalapja. De Gangsta élet címû lemezünk nekünk már akkor volt, szóval nem voltunk annyira lemaradva az általad felszopott Ganxsta Zolee és a Kartel után. Egyébként elmondanám, hogy mindenki a Kartelt tekinti úttörõnek ebben, pedig a Mega Sound System! Mert akkor Mega Sound Systemet hallgatot egész Magyarország. Akkoriban milliós nagyságrendben találtad meg a kazettájukat a háztartásokban, persze lemásolva. Volt három híres lemezük, azt hallgatta mindenki. Az volt az igazi gengszter rap shit! Ganxstáék is jók voltak abban az idõben, én kamáztam Õket. Akkor még ment a Z+-on a Rapedt Sarok. Ezeket én néztem, ezeken nõttem fel. Meg kamáztam az akkori csigidi-bigidi gecit. Inkább Õket tartom úttörõnek, mint az AC-t. Attól függ, hogy nézzük. Én sosem mondtam, hogy engem azért tiszteljenek, mert közel húsz éve hallgatok rapet, és mert 2012-ben, világvége lesz geci, már húsz éve fogok rapelni. Ugyanis '92 végén már adtunk ki demo kazettát, hanem azért, amit leraktam, elértem. 11-12 évesen már gengszter rapet akartunk csinálni, és sosem tértem le errõl az útról, akkor a leghitelesebb magyar elõadó én vagyok. Nem csináltam rockot mellé, azért, hogy tudjak eladni lemezt. És nem szerzõdtem le nagykiadóhoz. Vagy ha késõbb igen, attól függetlenül, hogy el voltunk nyomva, kurva jó lemezeket csináltunk.
– Végre Minipack 2! (nevetek) Mit tartasz fontosnak elmondani róla?
– Geci jó! Hirtelen felindulásból elkövetett 5 szám.
– Négy, meg egy remix.
– Igazából kettõ remix van, mert a Hector-os is az. Rejtett gondolatok vannak leírva a számban, amit szerintem nem sokan értettek meg, ismerve a magyar hallgatóságot. Oda is született kult-nóta, a West-Coast Stylo, ami pályafutásom egyik legnagyobb kedvencem…
(Itt összeézünk Mrs. Bustával, aki jelenlétével emelte az interjú fényét, ugyanis Neki már elmondtam, hogy én pont ezt a számot szeretem a legkevésbé ebbõl az ötbõl…:D )
– Flow-ban teljesen mást hoztam, máshol vettem fel, kicsit butább hangzás, meg Kepy keverte az egészet. Az egész folyamat, megírás, keverés, felvétel öt nap alatt zajlott le. Ehhez nincs mit hozzátenni. Öt olyan nóta, amik kibaszott jók. Azaz négy, mert a Prosztó remixet Fira csinálta. Az is jó, csak azt nem én írtam. De ezek nem érnek be így. Az Offline-osok kérdezték a duplánál, hogy nem lesz-e sok belõlem? De sok, mert nem tudod megemészteni. Nem tudod, kinek mi fog bejönni. Az idõ múlásával mindig más számokat részesítenek elõnyben. Volt egy olyan nótám, hogy DPG Mix Tape Song, ami magamtól az egyik kedvencem. Azt mondjuk sose kapták fel annyira, mint az Ez van! címû számomat, amit én pont nem tartok annyira jónak. Pont ma írtam be az egyik fórumba, hogy nem érdekel, mit írnak a lemezemrõl. (Ehhez képest engem basztat két hete a kritika miatt-Ricsi J) Nem lesz jobb a szívemnek, ha jót ír. Nyilván, ha szart ír, az bassza az ember csõrét, mert tudja, hogy nem úgy van. Már tartok ott, hogy nem adok az úgymond építõre sem. Ha nem azt csinálod, amit kigondoltál, akkor megbaszhatod magadat.
– Másik, nekem, fontos kérdés: A számomra zseniális, Taxi OST feelinget idézõ francia feat hogy jött létre a Nesze! címû számban?
– A myspace korszak mikor elkezdõdött, ezelõtt majdnem két évvel, augusztusban lesz két éve, hogy elõször számítógéphez nyúltam életemben, akkor mondták, hogy van ez a myspace. Én meg néztem, hogy az mi a faszom? Azóta tudom, van ez Facebook, meg Twitter meg a sok faszomság. Már verem gépügyileg bármelyik msn-es kurvát. Ott találtak meg. Van egy Los Angeles-i spanunk is, akivel szintén készülõben van egy közös track. Õ Tony G, aki az egész Los Angeles-i vonal személyes barátja. Vannak közös nótáik, meg ott mozog közöttük. Vele napi kontaktban vagyunk. Tehát, visszatérve: ott jelölt be Skem. Utánanéztünk, dél-párizsiak, és kibaszott hiteles formák. Ott is putri van. Mondták, hogy Õk is west-coast fanok, látják én is, nem dobunk össze valamit? De, dobjunk! Aztán Kepy csinált alapot, kiküldtük, felrapelték. De nem ez lett az, ami kijött. Közben csinált rá egy remixet, és kibaszott kemény lett. Nem egy tipikus feat-tracket akartunk belõle kihozni, de az lett elõle mégis. Ezeknek nem szoktak témát adni, mert mit boncolgass franciául meg magyarul? Egyik sem érti a másikat… Mármint 95%-ban szerintem. Gengszer-rapen belül nem is kell annyira adni témát, úgyis körülbelül ugyanarról rapelünk, mint a fordítás után kiderült.
– Múltkor kimaradt néhány elõadó, akire most szeretnék sort keríteni:
 Everlast: Kultfigura. Kibaszottul sajnáltam, mikor kiderült, hogy szívrohama volt évekkel ezelõtt. Gondolom nem szívtak semmit soha… A House of Pain nem volt soha a szívem csücske, viszont két-három olyan trackjük, ami nagyon nagy kedvencem. Everlastet akkor értettem meg igazán, mikor szólózni kezdett. Kibaszott jó zenész. Nem értettem, hogy egy fehér gyerek hogy a kurva anyjában érvényesül, de Õ már '92-ben olyan körökben mozgott, hogy elismert elõadónak számított. nem az Eminem volt az elsõ fehér rapper ugye… Vanilla Ice-ra mondják, de hát… Ice-Ice Baby… (nevetnek)
– Szerintem meg kell hallgatni a Hard To Swallow lemezét, és nem fikázgatni kell…
– A hard-core vonala meg különösen nagy fostalicska volt.
 Szerintem meg kibaszott jó lett az a lemez! És kurvára nem h/c, hanem rap metal, de mindegy…
– Meg is bukott, vették kábé hárman…
– Akkor én voltam az egyik… (nevetés)
 Dr. Dre: Õróla mit lehet mondani? Egyre idegesítõbb, de kultfigura. NWA tag, baszd meg! Egyik legmeghatározóbb hip-hop arc. Mikor Õk kijöttek, a '80-as évek vége, '90-es évek eleje, még tudtak maradandót alkotni. Manapság ritka az olyan rap lemez, ami maradandó. Csak az old-school arcokra remegnek azok az arcok, mint én, hogy jöjjön lemezük. Egy új MC8 lemez, egy új Scarface lemez, akár MixTape.
– Ol' Dirty Bastard: Hát, figyelj, a Wu-Tang volnal… Az elsõ nagyon komoly lett. Nekem sosem jött át, amit akartak, hogy átjöjjön. Sosem gyûjtöttem annyira a lemezeiket, mint mondjuk a No Limit kiadványokat. Ol' Dirty jó, csak nem azt a vonalat képviseli, amit én szeretek. Ettõl függetlenül felhasználtuk az alapot, amiért engem bírálnak, hogy a Wu-Tang-tõl loptam, hát Wendy Rene-tõl loptam egyébként, ha lehet így mondani. Csak a 16 éves fasszopók, akik nem is éltek még, a Wu-Tang-ig jutnak. Csak üzenem azoknak, hogy ha a YouTube-on rámész, annak a számnak van, vagy 300 feldolgozása, az utolsó svéd popig… Tudni kell mindig jóhoz nyúlni.
– Jótól lopni jól, az nekem például Majka: Dolgok…
– De az más történet. majdnem ilyen, csak az a baj, hogy ott már egy annyira nagy klasszikustól loptak, ami szintén nem Dr. Dre, hanem Leon Haywood, és onnan vették a samplert. Amiért nem fizettek jogdíjat, és innen jöttek a bajok. Ott a Majka hitelességével volt a baj. Onnan jöttek a bírálatok. Ahhoz én sem mertem volna hozzányúlni. Csak MixTape erejéig. Fogok is szerintem Dr. Dre MixTape-et csinálni, és rappellek a Nothing But A G Thang-re.
– Delinquent Habits: Számomra sosem volt jó. Utáltam Õket mindig is.
– Kimaradt valami?
– Ebben az évben, mint azt az elején már említettem egy EP-t akarok kihozni, ha minden jól megy, akkor nyár végén, de inkább õsszel azt mondom, mert az õsz az megint tág. Most azon dolgozom, hogy otthon kialakítsak magamnak egy kis stúdiószerûséget, ahol tudok rappelni. Ezzel szeretném megkönnyíteni a verZ dolgát, mert én ragaszkodom hozzá. Remélem lesz annyi ideje, hogy a Real Trill kiadványokat, és az én dolgaimat Õ tudja keverni. Nagyon szeretem a kisgyereket. Nagyon durva lemezt kevert nekem. Türelemben és technikailag a legtöbbet rakta a lemezhez. Óriási nagy respect a srácnak, nem tudok jobb szót találni rá. Azért lesz érdekes az EP, mert fõleg ilyen New York feelingû beatek lesznek, amiket Beatologic készít. Ez Deego beatmaker neve. A mostani tervek szerint Õ ad rá 8 alapot, meg Artos Csabi egyet. Kilenc számos, fél órás anyagot akarok. EP-m még nem volt, ezért akarok EP-t, tehát rövidített albumot. Lesz rajta egy-két feat, de zeneileg lassabb, melankolikusabb lez. Teljesen más világ. A New York zenék iránti szeretetem kinyilvánulása lesz a korong. Jövõre akarok egy olyan lemezt csinálni, amiben visszatérek a kõ west-coast dolgokhoz. A mrbusta.hu oldalon rendelhetõ a dupla, 3000 forintért. Vegyetek lemezt, mert ezzel támogattok engem. Ha valaki szeretne egyéb formában is támogatni, az keressen! Megadom a bankszámlaszámom, illetve egyéb dolgokat megbeszélünk. Nézzétek az oldalam, mert egy nagyon komoly brigád dolgozik velem, például Balázska (aki ott vigyorgott Zsolti mellett a székben-Ricsi). A kiadómnak egy nagyon komoly oldalt hoztunk össze Della MC segítségével, ami tartalmilag, hangulatban, és design ügyileg teljesen egyedülálló. Ez mást, mint az én oldalam. Az a bázis, itt pedig hírek is vannak, ha valaki olvasni akar. Mert azt látom, hogy fórumozgatni nem sokan szeretnek. Mondjuk, nálunk van egy-két elég kemény arc, akikkel személyesen is jóban vagyunk. Ezek nélkül az arcok nélkül nem tudnék létezni. Remélem, megmarad ez a brigád, bármi történjen is. Tisztában vagyunk egymás dolgaival, és ha tudunk segítünk a másiknak. Ez így mûködik. Ettõl hiteles az egész. Ezt mindenképpen hozzá akartam tenni!
– Június 4.-e?
– Június 4. a lemezbemutató nagyparti, közönségtalálkozó jelleggel. Mindenki, aki valahogy közremûködik a lemezen, az ott lesz, meg van hívva. Jöjjön a szokásos piár-szöveg: köszönöm azoknak, akik hozzájárultak, hogy ez a lemez létrejöhessen: Spori Print V nyomda, Csacsa, Gabesz…
– Ide sorolnám pofátlanul magamat is…
– Nem írtam direkt köszöneteket, minden rajta van a korongokon. Az olyan vállalkozások, mint a Spori Print meg is kapták érte a megfelelõ felületet. Vissza a bulira! Ott lesz az összes featelõ, elõadunk számokat, részleteket, utána pedig egy laza, berúgós estet tervezünk. Közben pedig szervezzük az „életem álma” klipet. Ilyen vízpartos, tópartos klipet akarunk csinálni, amit hirdetünk mindenféle közösségi oldalon, ez július utolsó hetére van tervezve. Csajos, nyári hangulatú klipet akarok, szokásos, Bustás nóta lesz, de olyanra, ami az EP-n lesz rajta, nem a duplán. Vissza fogunk térni hozzá, bár ahhoz már nem akarok forgatni. Van leforgatva az Ezt csak úgy elmondtamra egy klip, amit a téli idõszakban szeretnék kihozni. Most annyira megcsúsztunk, meg annyi klip jött, hogy értelmetlen lett volna kiadni. Ugye, a Dzsihád is úgy jött ki, hogy havat látsz benne… A nyári klip, meg a klipjeim nagy része a Zero Pixel stábbal fog készülni. velük nagyon jól megértjük egymást. Iszonyatosan durva klipeket csinálnak, nagyon profik. A legjobbak. Ha így folytatják nem lesz ellenfelük. Jó lenne, ha végre pénzt is keresnének. Ott is én indítottam. a Rózsaszín gettó óta mindenki klipet forgat.
– Az Ep borítón már remélem mi is rajta leszünk…
– Az EP borítón rajta. Nem is értem, miért nem csináltunk oda-vissza linket.
– Nekünk kinn van a Real Trill banner, és a mrbusta.hu link is…
– Akkor mi is kirakunk… Nem geciségbõl nem került ki eddig…
– Ebbõl már nem mosod ki magad… (nevetés)
– Én amúgy nagyon szimpatizálok a ricsandgreen-nel… (nevet) Felhívom a Dellát, ha vége az interjúnak, és szólok Neki, de az a baj, hogy szutyok a logótok, baszd meg…
– Ezt kikérjük magunknak! (nevetés)
– Real Trill-en láttad, milyen jól meg van csinálva a támogatós dolog, na oda ki fogtok kerülni!
– Ami a saját faszságom miatt az elõzõ interjúból kimaradt: Üzensz valamit az Olvasóinknak?
– Nem maradt ki! Ott volt: Játssz az anyáddal!
– A faszt! Az a hiphop.hu-n volt! Nálunk kimaradt…
– Vegyék meg a lemezt, mert szegény vagyok.
– Vagy nyerjék meg nálunk… (nevetek)
– Vagy nyerjék meg nálatok, ezt majd Te beleírod, baszok rá… Próbálják meg elfogadni azt: addig, míg nem döntök úgy, hogy abba hagyom, nem fogom abbahagyni! Kicsit ébredjenek föl, az éber kómából! Minden rap arc nézzen kicsit magába. Vagyok én, és Õk mit tettek le az asztalra. Hogy hol tart az ország, és miért tart ott! Próbáljanak belelátni a mögöttes tartalomba is! Attól függetlenül, hogy nem szeretik ezt a zenét, próbálják megtalálni benne a tartalmat! Keressék meg, mert van benne egyébként… Azért nem találják, mert suttyók még hozzá! Fel kell nõni ehhez a zenéhez is, bármennyire egyszerûnek tûnik! Kúrjanak, basszanak, szopassanak! EZ LEGYEN A VÉGSZÓ!
 Köszönöm az interjút!
– Én köszönöm!

Ez is érdekelhet

Kövess minket!

2,844RajongókTetszik
1,731KövetőKövetés
44KövetőKövetés
64KövetőKövetés
1,348FeliratkozóFeliratkozás